neljapäev, 7. aprill 2011

Rekontra

Kuigi ma seda pakkumiskaarti ise suhtkoht tihti kasutan siis mängux need lepingud tavaliselt ei jää - tegu nimelt väljavõttudega. Ega seegi kord mina seda kaarti lauale ei toonud, küll aga RIO võistkonda kuuluvad vastased.

Numbrix oli jaotusel 27 ja kõik rohelises alustas pakumist PPV 2♠ tõkega.
Minul oli käes Q98-KQJ94-QJT4-6. Olles kümmekond sekundit mõelnud otsustasin seekord alustusex passida. Mast on korralik, jaotus on ka olemas ja punktegi avangujagu, aga miskipärast tundus et seekord võix valida teise lähenemise. VPV jätkas alerditud 2NTga kuhu avanud käsi vastas 3♥ ja seletas et näitab avangu maxi ning eitas ka kõrvalmasti (või siis ei täpustanud). Sellel hetkel tundus mõistlik (ja ilmselt ka viimane võimalus selles jaos) oma lehte kirjeldama hakata ja nii saigi lauale pandud vähemalt avakäigu väärtusi lubav punane X-ga kaart. Tagasi pealkirja juurde tulles oligi kandikul järgmisel ringil meie poole lauda tulles just nimetatud pakumiskaart ning seletusex kuulsin - tahab mängida. Minupoole vastane mõtles mõnda aega ja passis, mida otsustasin teha ka mina, sest hoolimata ruutu kõrvalmasti olemasolust ei tundunud 4♦ leping kindlasti mitte parem kui 3♥ üritus. Omast käest mul 3-4 tihi nagu paistax ja kui partnerilt ka ühe leiab võix see leps ikkagi alt minna ka.
Avakäigux valisin oma singli aga kui lauda tuli Jx-A108xx-Axx-AQ10 siis vaixelt tekis kahtlus et kas ikka oli hea mõte see kontra lauale panna. Küll aga oli üsnagi selge et minu käest mängides ei olex 3♥ kindlasti mitte võidetav leping olnud. Seda aga oli nimelt proovitud teises toas, tulemusex samasugune arv tihisid kui mina selle lepingust sain - 5 nimelt. Kusjuures valdavalt oligi ärtu lepingut minu käest mängitud - 5 korda. Meie laud oli aga ainus kus seda lepingut NS liinis yritati. NS liinis on tegelikult olemas nii 3NT kui ka 4♠, eelduselt et pada õigesti lahendataxe.
Kogu jagu siis selline.
Mäng käis umbes nii et risti lauda ässale, ruutu kätte, trump pildiga minult laua ässale, ruutu löök kätte ja risti emandale lauda. Selle viimasele lasin ma paraku küll läbi (tundus et partner 5 avaringil võis lubada K-d) visates paja, millega võimalik et andsin väljamängijale võimaluse leping ära võita. Õnnex aga ei kasutanud ta ära võimalust käe padadega minu trumpe lõigata ning mängis edasi kolmanda risti mille lõin ja käisin tagasi ruutu laua ässale. Nüüd aga selle asemel et jätkata lauast pajaga käis ta ärtu 8, mis võimaldas mul korjata kolm ringi ärtusid ja visates lõpux välja ruutuga ning jäädes edasi lootma partnerilt tihi pajas. Paja käik lauast võix kaotada ainult siis kui mõlemad puuduvad kõrged pajad (A,Q) olexid minul, mis aga pakumise valguses pole ehk päris õige eeldus - kuigi ex ma tegelikult võin ju 15punktiga ka tõesti passida alustusex.

1 kommentaar:

  1. Tore, kui kena distsiplineeritud pakkumine toob hea tulemuse :) Minu meelest, kuigi kohene 3H ülepakkumine on mõeldav, on pass selles mõttes sümpaatne, et pajamutti eriliseks väärtuseks lugemata on lehes vaid 9 töötavat punkti (tõsi, need 9 on küll kõik õiges kohas ja ilusti seotud). Lisaks annab pajapikkus lootust, et partneril on see lühem ja ta viimaselt käelt kuigi kergelt jagu läbi ei passi.

    VastaKustuta