esmaspäev, 22. november 2010

Karikajagu

Nr 3.
Esimeselt käelt hoiad käes J108x-T976-Q854-T. Pakumine läheb nii:
p-1D(rand)-X-1S
p-1NT-2C-4S

Partneri 2C on tugev ja naturaalne. Kas paned kontra või jätad otsuse partneri teha?

8 kommentaari:

  1. Ma arvan, et ma passiksin lihtsalt. Pole mõtet vihjata vastastele, kuidas trumpi lahendada. Peale selle võib see leping ka vabalt välja tulla. Meil selline järgnevus sundivat passi ei käivitaks, nii et partner ilmselt ka passiks siinkohal. Maksikal võibolla tuleks kontra panna.

    VastaKustuta
  2. Ma ka passin ja eeldan, et enamasti passib ka partner.

    VastaKustuta
  3. Tihi sa kontraga vaevalt et müüd. Pakumine viitab niikuinii umbes 6-4-2-1 või 7-4-1-1 jaotusele. Kax tihi trumbist võid saada vaid siis kui üx pilt veel partneril, aga see ei muutu ka kontraga.

    Sundiv pass siin järgnevuses tõesti ilmselt ei kehti. Samas passitaxe selles kohas hulga kehvema kaitsekaardiga.

    VastaKustuta
  4. Paneks tala ja kütaks risti välja. Ilus oleks muidugi ka tsooni teada, aga 5 ristis ma olla ei tahaks, isegi kui riskin et 4 pada välja tuleb.

    VastaKustuta
  5. Tsoon oli sedasi et vastane oli ja meie ei olnud.

    VastaKustuta
  6. Ma tegelikult olen üsna kahevahel, kas kontra või pass. Aga pigem kontreeriksin.

    Aga nüüd piilusin, mis tegelikult oli. Mina olin selles jaos "partner", ning panin tema lehega 3NT, vastase 4♠ passisime kõik rõõmsalt läbi. Sai väga hea.

    VastaKustuta
  7. Mul ka isutaks ikka kontrat panna.

    VastaKustuta
  8. Mulle ka tundub et selle lehega tahax pigem siiski pada mängu mängida kui et lasex partneril 5C-d proovida. Samuti leidub hulga rohkem sama jõuga ja kehvemate kaitseväärtustega lehti millega sa samuti passid 4S läbi.
    Kuna mul Nordis oli selline loom ja nii partneri passist kui kallistsooni 4S-ist võisin välja lugeda enamvähem nullist lehte partnerile siis pakusin 5C, mis käis õnnex ainult kolmeta, aga 4S oli 8-9 tihi peale mängitav.

    _______♠ 3____ D:s
    _______♥ A42__ VUL:e
    _______♦ KJ
    _______♣ AQJ9762
    ♠ K9________♠ AQ7642
    ♥ KQJ_______♥ 853
    ♦ 962_______♦ AT73
    ♣ K8543_____♣
    _______♠ JT85
    _______♥ T976
    _______♦ Q854
    _______♣ T

    VastaKustuta