esmaspäev, 13. oktoober 2014

Pärnu Karikaturniiri muljed: "All in"

Kiidusõnad Pärnu Karikaturniiri korraldajatele ja läbiviijatele - kõik sujus väga kenasti, kohtunikutöö ja tehniline korraldus laabus, mängukoht oli väga mõnus, kosutades mängijaid muuhulgas hingematvate panoraamvaadetega sügisesele Pärnu lahele. Kõik vastased, kelle vastu me seekord mängima sattusime, olid ka kenad ja sümpaatsed ning mänguõhkkond igati meeldiv.
Koduteel palus Indrek mul öelda, milline oli minu jaoks meeldejäävaim jagu. Esimesena meenus just see jagu:





♠KJT8643 ♥A74 ♦Q85
♣-




♠72 ♥K98632 ♦KJ
♣865
Minu leht siin Südis (reaalelus Ost). Jaotuse number oli esimese läbimängimistiiru 34.
Odavas tsoonis kalli vastu avasin esimeselt käelt 2 Ärtuga. Vasakult tuli 3 Risti ja Indrek hüppas 4 Ärtusse. Paremalt veel 5 Risti ja Indrek viimaselt käelt 5 Ärtu, mis jäi kontraga mänguks.
Avakäiguks risti äss, mille trumpasin lauda.
Mis plaani võiks nüüd võtta? Tundub, et välistatud pole isegi lepingu võitmine, aga kuidas seda kõige kavalam oleks toimetada?
Laua taga alustasin ruutuga käe suunas. Sain tihi. Käisin paja laua suunas, eest võeti ässaga ja käidi uus ruutu Osti ässa alla. Ost mõtles nüüd pikalt, kuidas jätkata. Mina samuti. Mul on ruutu emanda peale risti äravise, aga kipun igal juhul lauda natuke kinni jääma.
Vastane valis loogilise ja ohutuna tunduva ristijätku. Lõin selle lauda. Nüüd on aga selline seis, et kui ruutuemandale oma viimase kaduva risti viskan, olengi lauas lõksus. Isegi kui pada on 2-2, saavad vastased vältimatu pajaga lauast jätkamise korral trumbiedutuse ja ma lähen üheta. Mul on aga veel võimalus leping välja mängida, kui mõlemad kallismastid jagunevad vastasel 2-2: võtan ärtuässa, trumpan tegija ruutuemanda kätte ja tõmban viimase trumbi. Seejärel lähen pajaga lauda ja viskan kaduva risti pajale. Väga tõenäoline tulemus on selle variandi peale minnes aga -300, kuna kui sellist imelist jagunemist ei esine, jääb mul lisaks trumbikadujale kätte ka ristikaduja.
Võtsin siiski julguse kokku ja läksin "all in"-i. Lõin pärast trumpässa tõmbamist ruutu emanda kätte ja kui ärtu ja paja kuningate peale mõlemalt vastaselt ilusti masti pudenes, oligi leping väljas! +650.
Minult nüüd väljakutse Pärnu Karikal käinud blogilugejatele - kirjutage, milline oli teie meeldejäävaim jagu sellest nädalavahetusest!

1 kommentaar:

  1. Meil Pihlaga on poolblokid "mõistlikud" - me ei ole äärmuslikult agressiivsed - mistõttu sain rahuliku südamega ärtut toetada. Väheseid kordi, kus ma 7se pada kõrvalmastina lauda olen pannud.

    VastaKustuta