teisipäev, 12. mai 2009

Mänguplaan

Eile mängisime Hendriku pool kaarte, 4 esimest jagu olid arvuti koostatud. See võib muidugi ka legend olla, aga arvatakse, et arvuti koostatud jagudes peaks alati mingi iva olema. Pakkusime jao ära ja lehte lauda pannes arvas Maarja optimistlikult, et selle jao ivaks oli nähtavasti see, et 4-4 kallismasti mängimise asemel tulnuks jääda 3NT-sse. Pärast avakäiku avanes mulle järgmine pilt*:



Kuidas plaanida mängu?

* Tegelikult võisid mingid nupud kahe käe vahel vahetuses olla, aga sellest midagi ei sõltu.

8 kommentaari:

  1. Alustuseks planeeriks Nordile kusagilt kolmeteistkümnenda kaardi.

    VastaKustuta
  2. N oli neljas ruutu K9xx ja avakäik oli tegelikult ruutu T!

    VastaKustuta
  3. Tsoonsus oli ka teistpidi, kõik odavas.

    VastaKustuta
  4. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  5. Mis te norite, lahendage parem ülesanne ära :)

    VastaKustuta
  6. Et ajax pada ülekäigu enne trumbiga väljaandmist maha. Kui ärtu pildid on lahus siis saab sellega kah muidugi üle, aga selle vastu aitab natuke trumbi lauast käe poole käimine ehk.

    VastaKustuta
  7. Õige, mts:) täpselt nii oligi - tõkestajal oli muidugi paja äss, teisel vastasel kolmas ärtu AK. Pakkumine ka asjade sellisele seisule viitab.
    Kahjuks mina laua taga hiilata ei saanud, kuna vastane tegelikkuses ei käinud välja mitte ruutuduublist, vaid väikse paja :( Nüüd oli mul leping juba kuulikindel.

    VastaKustuta
  8. Kusjuures eriti raske on nondest arvutijagudest seda kiixu ära tabada, kus seda tegelikult polegi ... ;)

    Aga noh tegelt toimib see "kiixu" värk minuarust ikkagi pigem pikkade turniiride puhul ja pigem võib seda ka statistikax nimetada...

    VastaKustuta