mulle on alati double-dummy probleemid meeldinud (aitavad fantaasiat tööle panna) - ja tunnistan, et see oli päris hea ajude ragistamine. Aga valmis ta sai :)
Lahtiste lehtedega on lihtne võitvalt mõelda (eriti, kui on öeldud, palju sa võitma pead :P). Laua taga on kahjuks (või õnneks) elu hoopis teistsugune...
Suurem osa lauataga tekkivatest situatsioonidest on palju lihtsamad, kuna sul puudub info mille alusel otsuseid teha. Antud ülesandes on aga infot liiga palju ja sellepärast see just väga lihtne küll pole! Minuarust ei ole siin küll "lihtne" mõelda. Kusjuures kunagi BBO ülekandes juhtus selline jaotus, kus DeepFiness väitis mingit tihide hulka, aga ükski "star" player ega ka mõni teine kommentaator ei olnud võimeline välja mõtlema, kuidas neid tihisid saada oleks võimalik. Avatud kaartidega on olemas väääääga karme ülesandeid.
Hmm, sellise jutu peale hakkab mul mure tekkima, kas ma ikka sain õige lahenduse... Loomulikult annab neid ülesandeid väga karme teha, kuid nende juures on alati ka paar lihtsustavat tegurit: sa tead, mille sa saavutama pead ning kõhutunne ütleb, et selleks on jaburad teed - seega hakkad automaatselt otsima alternatiivteid. Lauas aga on inimene nii laisk kui võimalik (vähemalt mina ja vähemalt enamasti). Ainus orientiir on pakutud leping ning sellised tihid, nagu siin see seitsmes, jäävad külma kõhuga võtmata (paljud kergemadki tihid jäävad).
ma diagrammil ühtegi lippu ei näinud :( Aga kuningas on selline nupp, mis on mõlemale mängule omane - ainult et ma kahtlustan, et kuninga kahimine malemängus ei pruugi kõige parem mõte olevat
Males lipp (e. Queen) on bridžis emand. Pihlal täiesti õigus. Kahekäiguliste mattide lehndamise teooria, otsi kõige suurema väärtusega nupp laualt ja vaata kuhu seda kahida saab, kui ei saa siis ...
Noh Pihelil ka selles mõttes õigus et algul oligi vaja lipp kahida ;) Aga mõte tuli hoopis selline, et need ärtu (kui west näiteks trumbitõmbele viskab ärtut) ja pada lõikuse variandid olidki siis ülesandes selleks pandud et eksiteele juhtida mängijaid. Et ülesanne oleks sama kui lauas näiteks pada K2 ja ärtu J2. Või täpsemalt öeldes - oleks ülesanne sel juhul vist isegi lahtistega tunduvalt kergem lahendada. Imelik mäng tõepoolest.
mulle on alati double-dummy probleemid meeldinud (aitavad fantaasiat tööle panna) - ja tunnistan, et see oli päris hea ajude ragistamine. Aga valmis ta sai :)
VastaKustutaKrõbe ülesanne, aga tegin ka ära, vist ;)
VastaKustutaTekkis ka üks imelik mõte selliste bridgeülesannete osas, aga seda peaks arutama kui lahendus avalikustatud.
Lahtiste lehtedega on lihtne võitvalt mõelda (eriti, kui on öeldud, palju sa võitma pead :P). Laua taga on kahjuks (või õnneks) elu hoopis teistsugune...
VastaKustutaSuurem osa lauataga tekkivatest situatsioonidest on palju lihtsamad, kuna sul puudub info mille alusel otsuseid teha. Antud ülesandes on aga infot liiga palju ja sellepärast see just väga lihtne küll pole! Minuarust ei ole siin küll "lihtne" mõelda. Kusjuures kunagi BBO ülekandes juhtus selline jaotus, kus DeepFiness väitis mingit tihide hulka, aga ükski "star" player ega ka mõni teine kommentaator ei olnud võimeline välja mõtlema, kuidas neid tihisid saada oleks võimalik. Avatud kaartidega on olemas väääääga karme ülesandeid.
VastaKustutaHmm, sellise jutu peale hakkab mul mure tekkima, kas ma ikka sain õige lahenduse... Loomulikult annab neid ülesandeid väga karme teha, kuid nende juures on alati ka paar lihtsustavat tegurit: sa tead, mille sa saavutama pead ning kõhutunne ütleb, et selleks on jaburad teed - seega hakkad automaatselt otsima alternatiivteid. Lauas aga on inimene nii laisk kui võimalik (vähemalt mina ja vähemalt enamasti). Ainus orientiir on pakutud leping ning sellised tihid, nagu siin see seitsmes, jäävad külma kõhuga võtmata (paljud kergemadki tihid jäävad).
VastaKustutaNagu maleülesannetes :) Alustuseks vaatad, kas kuskile oleks võimalik lippu kahida ja siis alles uurid igavamaid alternatiive.
VastaKustutama diagrammil ühtegi lippu ei näinud :( Aga kuningas on selline nupp, mis on mõlemale mängule omane - ainult et ma kahtlustan, et kuninga kahimine malemängus ei pruugi kõige parem mõte olevat
VastaKustutaJee, ma lahendasin ka lõpuks ära. Aega läks ligi 2 tundi. Lahendus on siin.
VastaKustutaMales lipp (e. Queen) on bridžis emand. Pihlal täiesti õigus. Kahekäiguliste mattide lehndamise teooria, otsi kõige suurema väärtusega nupp laualt ja vaata kuhu seda kahida saab, kui ei saa siis ...
VastaKustutaNoh Pihelil ka selles mõttes õigus et algul oligi vaja lipp kahida ;)
VastaKustutaAga mõte tuli hoopis selline, et need ärtu (kui west näiteks trumbitõmbele viskab ärtut) ja pada lõikuse variandid olidki siis ülesandes selleks pandud et eksiteele juhtida mängijaid. Et ülesanne oleks sama kui lauas näiteks pada K2 ja ärtu J2. Või täpsemalt öeldes - oleks ülesanne sel juhul vist isegi lahtistega tunduvalt kergem lahendada. Imelik mäng tõepoolest.