teisipäev, 3. mai 2011

Väljamängu ülesanne

Patton.

Pakkumine: (alumine käsi alustab)
_____________P
2♣*__X___2♠__2NT**
P___3NT...

*kallismastid
**arusaamatus

Avakäik: ♠7

♠ AKJT
♥ AQ7
♦ AQT86
♣ 6

♠ 8
♥ J532
♦ 973
♣ AKQ32

Mis võiks olla hea mänguplaan?

6 kommentaari:

  1. Pada äss, ruutu äss ja edasi ka ruutu, milline täpselt sõltub mis eelmisele tihile kukkus. Kui käiake tagasi ristit siis võtax teise samuti (lauast ärtu) ja siis lõikax ärtut.

    VastaKustuta
  2. Padaäss ja siis kohe väike ruutu

    VastaKustuta
  3. Väike pada (ma ju ei karda ühtki lülitust ja tihi saan nii juurde igatahes). Siis võtan ruutu ässa ja käin välja ärtu emanda. Kui see võetakse, siis tulen järgmisel võimalusel ärtu soldatiga kätte ja käin vastu ruutu emandat. Kui ärtu emand saab tihi, tulen ristiga kätte, viskan teisele ristile ärtu 7, kolmandat ristit ei võta vaid käin siis ruutu vastu lauda.

    VastaKustuta
  4. Hirmsasti oleks tahtnud mängida, nagu Mõts pakkus. Aga millise ruutuga jätkata, kui vastaselt pilti ei kuku?

    Oleks tahtnud mängida ka nagu Pihel pakkus, aga kui padaemand ära võetakse ja risti järgi käiakse, mida siis teha?

    Asjaolu, mis ma Pihla plaanist 2 silma vahele jätsin, et kui vasakul on duubel ruutu pilt, siis ma ei saa ruutut valesti arvata, kui ma teda käest mängima hakkan.

    Mina mängisin padaäss, ruutuäss, ärtuemand. Kui see ka tihi sai, võtsin ristiässa-kuninga (vasakult visati krohvi), millele viskasin lauast ärtu (see oli küll minu poolt mõtlematu). Jätkasin ruutuga, millele hüpati kuningaga ette. Ja nüüd sai kaitse rahulikult ärtuga lauda kinni visata. Lõpus andsin veel 2 tihi ära, seega 10 tihi.

    Kavalam olnuks lauast pada visata, sest tegelikult sain vasaku vastase sisse visata -- vähemalt ei kaota ma pada äraviskega mitte midagi.

    Aga veelgi kavalam olnuks tõesti avatihil pada lõigata. Kui see näppu läheb, saan endiselt ruutu 1 kadujaga mängida (kui see on mängitav).

    VastaKustuta
  5. Kui natuke rohkem syveneda ja "muuhulgas punkte" lugeda siis selgub et ega mu pakutud plaan eriti hea siiski ei ole. Kuna puuduvad punkte on ainult 10 ja pakumise valguses voivad koik muud (loe kuningad) peale pada Q vabalt olla avanud kaes, siis on avaringil vaixe panek toesti motekas ja annab voimaluse m2ngida 11tihi peale.
    Nagu n2ha teine plaan 11 tihi saada, olex peale avatihi korgelt m2ngimist leida avanud kaest duubel ruutu K. Peale punktide kokkulugemist ei ole tegelikult seegi plaan ju v2ga mystiline.
    Mdx praeguse m2nguplaaniga oli sul peale 2rtu Q-ga tihi saamist voimalik lausa 12tihi votta. L2hed ristiga k2tte, viskad 2ra koik kolm kaduvat kallist ja k2id ruutu j2ttes tihi kuningale.

    VastaKustuta