teisipäev, 23. veebruar 2010

Tõkestamine

Eilne klubi läks mul nii hullusti tuksi kui veel minna sai, aga see selleks... Esitaksin sealt ühe pakkumisprobleemi. Sinu leht on:

♠ xxxx
♥ ÄESTxxx
♦ x
♣ E

Oled esimene käsi, sina kallis, vastane odavas. Mis teed?

12 kommentaari:

  1. Näib nagu klassikaline 3H tõke. Kadujaid liiga palju 4H jaoks ja ärtu liiga ilus Wilkoszi jaoks ...

    VastaKustuta
  2. rääkimata sellest, et padu on vähe wilkoszi jaoks ;)
    tegelikult on isegi 6-4 sellise kvaliteedivahega ühemastileht

    VastaKustuta
  3. Ma avaksin 1 ärtu. 1) ainult 6 kadujat 2) meil võib olla siiski hoopis pada klapp 3) esimeselt käelt tõkestades on olemas võimalus, et tõkestad hoopis partnerit 4) odavmastile saab alati ärtut peale öelda ja pada leping võib vastastel vabalt taha minna. No on muidugi ka miinuseid...
    terv.

    VastaKustuta
  4. kusjuures.. oleneb mis ilmakaarest tuul puhub. aga hetkel kl 5:30 (vastaseid teadmata ja sellest hoolimata kui hästi/halvasti enne oli läinud) avaks ka 1h ;) :D

    VastaKustuta
  5. 3H, matšis võibolla isegi 4H (mul on 7,5 tihi kui optimismiga lugeda).

    VastaKustuta
  6. Esimene emotsioon on kindel 1H. Kommentaare juurde lugedes sigines kahtlus et matshis võix 4H-iga tõesti katsetada ehk... ja minna alt omades 4-5 pada klappi, aga tyhja sellest pajast;)

    VastaKustuta
  7. Nojah, mina avasin 3H (leides, et isegi selles tsoonsuses on see täismaksimum, aga 1H-l ei tundunud mõtet olevat, kuna pada on nii kehv). Järgnes kontra-pass-pass-pass... Vastane üritas mul lasta pääseda üheta, aga ma ei jäänud uskuma ja sain -500. Ka 800 alla oleks vist võimalik võtta... Klassikaline näide hea lehega trammi alla jäämisest. :D
    Aga õnnesoovid neile, kes oleks piirdunud 1H-ga! :)

    VastaKustuta
  8. Mina oleksin ka 1H avanud, kolme isegi ei kaaluks. Aga selline on lihtsalt minu stiil.

    VastaKustuta
  9. minu meelest ei ole selle lehega 3H avangule alternatiivi (OK, odavas 4H), aga see on minu stiil :)

    VastaKustuta
  10. Vaatasin seda jagu uuesti ja tahtmata küll kellegi kallal norida või oma arvamust peale suruda, tekkis mul 1 ärtu parteile kaks küsimust:

    1. Mis oleks 1 ärtu avangu eelised 3 ärtu avangu ees?

    2. Mis sul käes peaks olema, et kallis odava vastu esimeselt käelt 3 ärtut avada? (paar näidet oleks abiks)

    VastaKustuta
  11. Ma olen küll veendunult 3H parteis, aga sellegipoolest: mõlema küsimuse üks (ja võibolla ainus) vastus (põhjendus) on 4se paja olemasolu. Tõkestamine on "keelatud" kui kõrval on 4ne kallismast (see väide peab küll üha vähem vett).
    Kui asetada Risti E pajasse (ristis siis x ja pajas Exxx), siis ma avaksin ka 1H:
    1. nüüd on leht tõepoolest avangulehte väärt
    2. nüüd ma ei raatsi enam pada pildilt kaotada (Lauril ilmselt pole küll nüüd ka pajast kahju :))

    VastaKustuta
  12. 1ärtu on minuarust mõtekam kui 3 sest leht on ju tegelikult peaaegu 5kaduja leht. Seda siis kui kadujaid "optimistlikult" lugeda.

    Pessimistliku lähenemise korra aga ilma ärtu toeta lähevad kadujatex ilmselt kõik neli pada ja kui lauda sidet pole et trumpK maha lõigata kõdub tegijate hulk 6 tihi peale ära...

    Tegelikult on mulle aina rohkem meeldima hakanud mõte kohandada avangusüsteemi nii et teha sinna ruumi 6(+)-4 kallistele teisel kõrgusel. Vaatab kas mõni partner kah selle mõtte ära ostab;)

    VastaKustuta