teisipäev, 2. veebruar 2010

Nõrga lehega toetamine

Viimases klubis tuli üsnagi mitu korda ette järgnevust kus peale partneri tugevat järgnevust (kontra ja järgnev oma mast) tuli otsutada kas nõrga lehega toetada või siis mitte.

1.
Minu käsi:
♠ JT
♥ QT3
♦ J9832
♣ 876

Oled teisel käel ja pakumine kulgeb nii
Vastane - Sina - Vastane - Partner
1♣(poola) - p - 1♥ - X
2&hearts(11-13 ühtlane 4ne ♥) - p - p - 2♠
p - p - 3♥ - p
p - ?

Tsoonis ei keegi, kes ütlex 3♠?

Jagu ja märkeleht siis sellised


Nagu näha on nii 3♥ kui 3♠ mõlemad 9 tihiga. Pada mittepakumist ilmselt siin jaos nõrga poole süüx tõesti panna ei saa, pigem võix tugev käsi veel midagi lauale venitada... Meie olime aga selles jaos ärtu liinis ja vastaste mõningane passivsus meile sobis:)

2.
Minu käsi:
♠ J962
♥ QJ4
♦ 963
♣ 965

Vastane tsoonis ja teisel käel olles kulgeb pakumine nii:
p - p - 2♣ (prec) - X
p - 2♠ - p - 3♥
p - ?

Kas tõstad pakumise geimi või passid?
Jagu ja tulemused siis sellised:

Siin tundus mulle nagu Mihklilegi et vastased on ysnagi passiivsed ja otsustasin geimi pressida. Paraku oli 5nda ärtuga vastane piisavalt kaval et 3e peale veel suu kinni hoida. -500 andis meile jaost terve punkti...

3.
Minu käsi:
♠ J83
♥ 63
♦ KQT9
♣ 8752
Ise tsoonis vastased mitte oled teisel käel ja lugu areneb järgmiselt:
p - p - 1♦(rand) - X
1♥ - p - 2♣ - 2♠
3♣ - 3♠ - 4♣ - p(sundiv)
p - ?

Kas pakud geimi või kontreerid või ehk isegi passid?

Jagu ja tulemused:

Jagu tundus mulle liiga yhtlane seega valisid kontra, mitte niivõrd masti kui jõu pealt. -2 ja 300 andis 16/20 ehk siis päris hea, kuna geimi olid jõudnud ainult 2 paari...

4.
Minu käsi:
♠ JT84
♥ J752
♦ 8
♣ J753

Esimsel käel ja ei keegi tsoonis:
p - 1♦(rand) - X - 1♠ (pada kehvem kui ärtu kuni 10p)
p - 2♥ - 2♠ - 3♥
?

Kas toetad 3♠-iga või 4ga või passid läbi?

Jagu ja tulemused:

Siin jaos läx pakkumine edasi nii:
3♠ - 4♣ - 4♠ - X...

Väljamängul lähtus partner eeldusest et trump on 0-3 ja taga ning tõmmet ei proovinud, seega laekus ainult üks ületihi;)

6 kommentaari:

  1. 1.-2. passin. mingi mõttetu euromalts on
    3. duubel ärtu ja ruutu kvaliteedi pealt panen 4S
    4. 4S. sul ruutu lühidus, partneril ärtulühidus. kui ei tööta pappa-mamma, saab ristist pikkustihi. raudselt :D

    VastaKustuta
  2. 1. ei tuleks pähegi pakkuda duubliga partneri mastis (kas klappigi on?).
    2. ka passiks, kui partneril on selline leht, et minu lehega koos geim, siis ta oleks ehk jõulisemalt pakkunud - jaotus on ikka erakordselt vilets.
    3. pigem kontreeriksin, kindlasti ei passiks sundiva passi seisus (partner võib väga kurjaks saada).
    4. mina pakuksin vist 3S, ehkki lühidusel ja neljasel toel oma võlu on... võib-olla mõnel optimistlikumal hetkel paneks 4 ka.

    VastaKustuta
  3. 1 - pass
    2 - piiripealne, ilmselt pakuks geimi, sest vastased on ka erilist nõrkust üles näidanud
    3 - 4pada, kindlasti ei kontreeriks neljase maltsaga
    4 - 3pada

    VastaKustuta
  4. 1. Pass - partnerile midagi rõõmustavat pole, aga natuke kaitset on.
    2. Pass - põhjused samad, mis Maarjal.
    3. dbl - trump on ainult 3ne ja vastase mast 4ne. Passi puhul minu partnerid üldiselt teabmis kurjaks ei saa, aga on suht tõenäoline, et kas 4S utleb välja või 4C läheb alt.
    4. Pakun 3S, aga ei imestaks kui 4S on parem.

    VastaKustuta
  5. Lisasin jaod ja märkelehed. Enda number oli 24, Erikal 30.

    VastaKustuta
  6. 1. mina East. pakkumine:
    N: (1♦) - p - (1♥) - 1♠
    - (4♥) - p - (p) - 4♠ ppp.
    ja kusjuures väga lootusetu juhtum ei olegi - ruutu emand singlis või duublis - ja tihisid kui palju. 7/20

    2. mina Nord, pakkumine:
    S: p - (p) - 2♣ - (2NT) - ppp.
    avakäiguks ♣Q, vastane võtab ässaga. kaks ringi ärtut, millele saan paja ja ♦K visata. oh imet partneril oli veel ristit. üheta ja 8/20 headele.

    3. mina Süd. pakkumine:
    S: p -(p) - 1♦* - (1♠)
    - X - (2♠) - p - (3♥)
    - p - (3♠) - p - (4♠) - ppp.
    avakäigus tegin ♠6 ja vastane rohkem kui 8t tihi ei tahtnud; leping kaheta ja 19/20

    4. mina East. pakkumine:
    N: (p) - 2♣ - (2♠) - 2NT*
    - (p) - 3♣** - (3♦) - p
    - (3♠) - p - (4♠) - ppp
    *(nõrk ristiga või GF 55+ mastid)
    **(forsitud relee)
    partner tegi mingi rohelise avakäigu ja rohkem tihisid kui ♠K me ei saanud. slämmist võtsime küll maha kuid rohkem kui 7/20 meile ei laekunud.
    lisaks tänan Hendrikut, et meil on istumine alati paigas (mitte et mina pean istuma sinna, kuhu partner ei mahu :D), sest hilisem tulemuste töötlemine on nii märksa lihtsam.

    VastaKustuta