reede, 5. veebruar 2010

Luksemburgis jaotuslikult

Vahel tuleb ka käsitsi segades ette päris uhkeid jaotusi. Mõned stiilinäited eilselt turniirilt:
Minu käsi (kõik odavas):
♠ ATxxxx
♥ ---
♦ x
♣ AKJxxx
Avasin esimeselt käelt tagasihoidlikult 1S. VPV-lt 2H, partnerilt 2NT. See tähendab meil geimikutset paja toega, kusjuures tugi peab olema neljane (3. toega kutse oleks 3H). PPV pakkus 3H ja nüüd on prozhektorid minu peal. Just 4. toe teadasaamine partnerilt osutus antud jao puhul üliväärtuslikuks infoks - nüüd näen, et piisab kas paja K või ruutu A partneril, et slämm oleks hea. Muret tekitab aga see, et kuna vastame ässasid 14/03, läheb voidwoodi 5H peale 0 ässaga vastus üle 5S piiri. Mida teie teeksite?
Tagantjärgi mõtlen, et ehk oleks õige voidwoodile 03/14 vastata - küsimine leiab aset kõrgemal, kui blackwood, 0 ässa tuleb märksa sagemini ette ja 1 ässast võib märksa sagemini juba slämmiks piisata...

Teine loom leht oli selline:
Minu käsi (meie kallis, vastased odavas):
♠ Jxx
♥ ---
♦ AKJxxxxx
♣ xx
PPV avab esimeselt käelt 3H. Mis lugejad minu lehega teeksid? Kui passid, siis pakub VPV 4H ja oled viimasel käel uuesti küsimuse ees.

Kolmas põnev leht. Partner avab 2C (prec) ja minul on käes:
Minu käsi (kõik kallis):
♠ KQT
♥ AKxx
♦ ATxx
♣ xx
Küsin 2D-ga, vastuseks saan 3D, mis tõlkes tähendab 6-4 risti-ruutu ja max leht. Pakun nüüd 4H, mis on meil RKCB ruutuklapiga, vastuseks saan 5C (kaks ilma ruutu emandata) Mis edasi?

Mis meil laua taga juhtus:
1. Oleks õige olnud Hendriku lahendus. Mina otsustasin ka, et slämmist ma siin ei pääse niiehknaa ja lömmisin 6 pada lauale. Olin aga paraku ära unustanud võimaluse, et tõepoolest, Indrekul võib ka kaks Keycardi olla. Lauda tulidki nii paja kunn kui ruutu äss, risti oli partneril duublis ja 13 tihiga polnud mingeid probleeme. Õnneks oli peale meie slämmi jõudnud vaid 1 paar, nii et saime sellegipoolest igati korraliku tulemuse.
2. Passisin nii esimesel kui teisel korral. Julged hundid said aga seekord jackpoti, parteril oli duubel ruutu mutt, lisaks veel paja K ja 10. Paja AQ olid mõlemad ees ja nii olekski 5 ruutus kadunud vaid 2 ristit ja 1 pada. 4 ärtu tuli aga täpne. Kaldun siiski arvama, et tsoonsust arvestades on 5D ilmselgelt liiga riskantne. 4D ehk siis mitte...
3. Huvitav, et Hendrik keycardi ja ruutu emandata ruutuslämmi soovitab. Oleksid taha läinud, kuna ruutusoldan on kah puudu. Mina arutasin nii: partneril peab olema ristis päris palju jõudu, et vaid 2 KC-ga ja ruutu emandata maksimumpunktid kokku saada - ehk võin isegi loota AKE-le. Kallismastid peavad mul ilusti. Trumbitaslämmis pole meil vahest ruutut vajagi tegema mängida. Ja nii paningi 6NT lauale. Lauda tuligi oodatu:
♠ J
♥ Qx
♦ K9xx
♣ AKQxxx
Slam made :)

1 kommentaar:

  1. 1. Partneri kehva miinimumi korral on 6♠ mängitav (halvimal juhul vaja singel pada kunni). Hea miinimumi (♠K + ♦A) korral on 7♠ suurepärane. Niisiis ei näe voidvoodile alternatiivi. Shansud on mu arvates päris head, et partneril vähemalt 1 vajalik nupp oleks.

    2. Äkki venitaks juba esimesel korral 4♦? Renoo on ikka võimas lisaväärtus. Kui algul passida, siis hiljem 5♦

    3. Pakuks ikkagi slämmi. Näiteks 6♦.

    VastaKustuta