neljapäev, 7. mai 2015

Lahing Camp Nou'l

Ma olen rahul, kuidas lõppes eilne lahing Camp Nou'l. Olen rahul kirju koeraga, mida mulle vaatamise kõrvale pakuti. Aga ma ei saa olla rahul sellega, kuidas ma jalgpalli vaatamise ja maiustamise kõrvale bridži togisin.

IMPs, Vul vs nVul
♠AKT ♥Q9 ♦xxx ♣AKQxx

Part - V1 - Sina
Pass - 1D - ?

 Kus lõppeb ülepakkumise ülemine piir ja kust algab kontra? See küsimus jääb ilmselt tükiks ajaks veel ühese lahenduseta. Vanasti kontreeriti rutiinselt 15 punktiga, kuid see piir on järjest ülespoole nihkunud ning tänapäeval vajavad mõned 18-19p kontraga alustamiseks. Enamkasutatavaks piiriks on ilmselt siiski 17p.

Sinu stiil ehk kas kontra või 2C?

Asi ei ole loomulikult ainult punktides. Oluline on eelkõige lehe mängujõud ja ka sinu pikk mast. Mulle ei meeldinud perspektiiv, et kui ma kontreerin, on mul järgmisel ringil jalus 3D. See oleks äärmiselt ebameeldiv. Pakkusin seega 2C.

P - 1D - 2C - 2H (nf)
P - P - X - P
3C - P - P - 3D

Alustasin 2 kõrge ristiga (partner näitas 3st). Kuidas edasi?
Laud: ♠xx ♥AKTxx ♦Jxx ♣JT9
Sina: ♠AKT ♥Q9 ♦xxx ♣AKQxx
Jätkasin 3nda ristiga, pärast mida tuli leping välja.

Lepingule rohkem tähelepanu pöörates selgub, et väljamängijal peab ruutus ja padas olema väga palju kaarte (Partner pakus 3 ristiga 3C, 4 paja olemasolul eelistanuks ta 2S. Seetõttu kipub väljamängijal olema 5ne pada, kuid ta avas 1D, mistõttu tundub jaotus olema tal 5062. Kuna ta ei pakkunud teisel ringil 2S, on tal jõud miinimum viletsa padaga.), mistõttu laua ärtu ei kujuta mingisugust ohtu. Seetõttu tundub trumbiga jätkamine standout - kui väljamängija käib pada, siis jätkan muudkui trumpidega - lõpuks saan 2C+3S.

Kas ma oleks kaitsnud paremini, kui mu peas poleks tiirelnud mõtted Pep Guardiola poolsest Philipp Lahmi ebatavaliselt ründavat asetusest väljakule? Me ei saa seda kunagi teadma.

2 kommentaari:

  1. Miks sul ainult 12 kaarti oli ?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Leidsin nüüd ühe väikese risti veel üles.

      Kustuta