esmaspäev, 25. jaanuar 2010

Ega yx ilma teiseta jää

Eelmine nädal õnnestus lisax Tallinna klubile ka Keilas võita.

Analoogselt Tallinnaga sai päris hästi teenitud slämmidega. Ntx ühe sellise "pisut" pingutatuga:

Minu käsi:
♠ AKxxx
♥ Ax
♦ A10x
♣ xxx

Vastane ei sekkunud seega pakuda saime rahulikult omapäi:
1♠ - 2NT (vähemalt kutsuv)
3♣(millega 2NT tehti) - 3NT (max ühtlane aga mitte slämmihuvi päris)

Slämmihuvi puudusest ma saan oma kolme ässa vaadates päris hästi aru, samas kuigi 3NT on passitav eeldab ta ikkagi pidajaid kõigis mastides. Seetõttu hakkas tekima mulje et lehed võivad meil partneriga päris hästi omavahel klappida ning slämmist ei tohix palju puudu olla.

Edasi läx pakkumine kiirelt
4♦(!) - 4&hearts(!) - 6♠...

Kuna 4&hearts kinnitas slämmihuvi, samuti peab partneril risti korralik olema kuna mul seal pole midagi, seega ei näinudki ma mingit mõtet enam RKCB-ga vaeva näha et seeläbi vastastele veelgi lisainfot jagada.

Peale ärtu avakäiku ilmus lauda aga selline "slämmihuviga leht":
♠ S10x
♥ Kxx
♦ xx
♣ AQS10x

Teoreetiliselt piisab selle slämmi õnnestumisex ühest lõikest kahest. Õnnex aga oli siin jaos kõik kaardid soodsalt asetunud seega 13 tihiga probleeme ei tulnud. Pada Q oli ees ja duubel ning eriti ei seganud mängu ka see et risti K oli ees neljases. 13 tihi oli paar korda veel saadud, aga pakunud polnud üle geimi keegi.


Mitte päris sajaprotsendilise tulemuse aga 87% siiski õnnestus teenida 1♠ avanguga kus lehex oli mul selline loom
♠ QS10xxxx
♥ KQ10x
♦ xx
♣ -

Kahemasti avang on meil olemas kyll, aga 7-4 jagu ei õnnestu seal ikkagi kuidagi ära kirjeldada. Pealegi peax ma avama 2H, mis näitab eelkõige mu lühemat masti.
Kuna punkte mul eriti palju ei olnud siis pakumine oli ootuspäraselt üsnagi aktiivne mõlemalt paarilt.
1♠ - 2♥ - 3♣ - X
3♠ - 4♦ - 4♠ - X
p...

Partneri 3 ristit (ei luba pajast midagi, pigem eitab) mind eriti õnnelikux kyll ei teinud ja seda lihtsam oli sinna pandud kontra tõttu 3♠ pakumine.

Avakäigux tuli ruutu A ja lauda ilmus seepeale säherdune leht:
♠ Ax
♥ Jx
♦ Qxx
♣ AS10xxx

Takseerinud ruutu A-le saadud suurt kliberit mõnda aega, otsustas LHO ristisse ümber lülitud. No mis mul sai selle vastu olla;) Ruutu kaduja risti ässale ja pada äss lauale. Trump K oli muidugi lõikest väljas nagu ka kontra näitas, aga peale K võtmist ruutusse lülitumine oli juba hilja mis hilja. Tõmmanud viimase trumbi oli aeg kaardid avada ja ärtu ässale veel tihi pakkuda. 100% oli sellest jaost saadud +1700-ga, mis laekus vastaste 5HD lepsist.

1 kommentaar:

  1. Huvitav, et mõlemad jaod illustreerivad kümnete olulisust honööride toetusel. Esimeses tegi paja 10 slämmi mängitavaks, teises tegid kallismastide kümned lehe niipalju toekamaks, et 1S tundub igati paras pakkumine hoolimata vaid 8 HCP-st.
    Palju õnne võiduka seeria puhul!

    VastaKustuta