neljapäev, 16. juuli 2015

Trahv või väljavõtt?

Eile omasin
♠KQTx ♥KQ ♦xxxx ♣xxx

RHO avas 1D (Rannaruutu) ning, õigesti või valesti, otsustasin 1S ülepakkumise kasuks. Edasi
V1 sina V2 Part
1D - 1S - X - P
2C - P - 2D - X
P - ?

1) Mis partneril on? 2) Mida pakud?

Kõlab trahvikontra moodi, või kuidas? Aga kas partneril saab olla trahvikontra leht? Avajal tunduvad olema odavmastid ning vastaja on andnud ruutule eelistuse. Sul on 4 ruutut. Partnerile ei jää seega just palju ruutusid õigustamaks trahvikontrat.

Otsustasin, et ju on partneril siis stiilis 2-5-1-5 jaotus ja piisavalt jõudu, et mitte vaikides alla anda (me ei rekontreeri ilma pada tipphonöörita sellise lehega esimesel ringil). Pakkusin 2H. Hea uudisena oligi partneril 5ne ärtu. Halva uudisena oli tal ruutus AKJx ja tema kontra oli tõepoolest trahviks.

Vastased olid nimelt olnud eriarusaamal 2C tähenduses. Avaja jaoks oli 2C lihtsalt risti ega lubanud ruutusid, vastaja jaoks aga lubas. Idee on mõlemal arvamusel (mina eeldasin, et see avaja järgnevus lubab mõlemaid odavaid). Mina olin aga nukras seisus. Kui avaja lubas ruutut+ristit, siis partnerile palju ruutusid ei mahu. Kui avaja lubas ristit, siis on ruutu vastajal ning partnerile endiselt palju ruutusid ei mahu. Seega pole selge, et ma pidanuks võtma partneri kontrat trahvina.

1 kommentaar:

  1. LHO on oma 4+ ärtu( eeldatavalt) kontraga ära näidanud ja kui partner pada ei tõsta, ja RHO lubab odavaid siis ma saaks aru et kontra= trahviks, sest justkui pole seda enam kuhugi välja võtta:)Hannes

    VastaKustuta