teisipäev, 28. mai 2013

Slämme ei viitsita pakkuda

Tallinna klubis jaotuses nr 19 jagas S tsoonis E-W olin esimene pakkuja lehega:
♠AT542
♥AT96
♦ A87
♣7



Ja pakkumine kulges:
S    W   N    E
1S   p  2C   p
2H  p  3D  p
3T   p  4D  p
6D  p    p    p

2C on F1 vähemalt 3ne risti
3D on neljanda masti sund
4D on 5ne ruutu ja pikem risti, kuna 5-5ga me pakume 2C asemel 2D

4D peale tuli mul otsustada kui head mu 3 ässa on, paraku ei viitsind eriti ja panin lihtsalt 6D.

Tagantjärgi on tobe vaadata tulemusi, kus me ainsana saalis slämmi pakkusime ja isegi mitte suurt. Julgemad vastased võibolla torgiksid ka miskit ebasoodsas tsoonsus vahele.

Kuidas sina oma regulaarse partneriga suurde slämmi jõuaksid?

5 kommentaari:

  1. Väga ilusasti pakutud! Minu arvates on 6♦ väga hea leping. Miks peaks üldse suurt slämmi pakkuma, kui see on alla 40% ja läheks normaalse mänguga taha?

    VastaKustuta
  2. Minumeelest ka hea slämm. Seitse sõltub risti tegema saamisest, antud juhul on kaardid nii pandud aga vabalt võib järgmine kord teistpidi olla ja siis on juba kuuski kahtlane...

    Käisin Belgias Mihkliga mängimas - tema avas 1D (rand, kus 2C avang on kallid), ma 3NT, ta 4C, ma vist 4H (vastasin omaarust ässasid) ta 5D ja ma 6D. Sai ujutud suht heasse lepsi (7 seisis ka meil) ka ilma kokkulepeteta :)
    Vähemalt ei ole ranna ruutuga sellist järgnevust anmmu olnud.

    Margus

    VastaKustuta
  3. Jah, mul oli miski AKx-x-Kxxx-AETxx jagu. Marguse 3NT oli just sobilik, kuna välistas neljase kalli, st meil ühe odava klapp ikka on. Suur oli muidugi üllatus kui minu poolt viiendal korrusel naturaalselt pakutud ruutule ilmus lauda toeks AEJTx ;)
    Mihkel.

    VastaKustuta