kolmapäev, 27. märts 2013

Minu kord pakkuda

Tartus maxikal omasin kallis vs odav ♠Q ♥AKQJT9xxx ♦x ♣xx. ----- Partner avas 2S, RHO 3D ja alustasin 3H-ga olles valmis loomulikult edasi võitlema. Kui RHO pakkunuks 3D asemel 4D, siis pakkunuksin muidugi 4H. Kuid kui RHO pakub veel kõrgemal, siis kui kaugele on mõistlik võidelda? ----------------------------------- Pärast jaotust avastasin end mõttelt, et ükskõik kui kõrgelt RHO pakub, ma venitanuks sinna ikkagi ärtud peale ja seda kuni 7H välja! Olnuks ju minu kord pakkuda.

6 kommentaari:

  1. Minu jaoks oli olukord väheke teine, sest kuna partner avas 2D (Multi), ei teadnud vastane, milline kallismast tal on, ja pakkus ise 2S. Kuigi oli selge, et see mast on ka minu partneril, leidsin, et 4H võiks ikkagi olla mängitav leping (meil on kokkulepe, et 4. korruse pakkumine on üldiselt mänguks oma mastiga, mitte pvp). Kui aga 2S pakkuja võitles selle peale veel 5D-ga, leidsin, et ei taha 5H pakkuda, sest pigem on karta/loota, et mõlemad lepingud lähevad taha. Kui partner 5D ära ka kontreeris, siis passimine suuri raskusi ei valmistanud, aga paraku tuli leping välja. Ei teagi, kas olnuks õigem ikkagi veel 5H öelda?

    VastaKustuta
  2. Tõenäoliselt on Indrek ainus mängija maailmas, kes 7D peale 7H oleks pakkunud. Isegi guljašiturniiril oleks see tõenäoliselt viga. Bridžiturniiril oleks rumalus ka 6D peale 6H.

    Vallo.

    VastaKustuta
  3. Kui ausalt öelda, siis Maarja asemel ma isegi tõsiselt ei kaaluks 5D passimist, olgu kontraga või ilma. Panustaksin sellele, et vastasel on täpselt 5-ne pada, mis tähendab tervet posu ruutusid, mis omakorda tähendab suure tõenäosusega ärtu renood. Partneri kontra ei ole minu arust trahv, vaid pigem lehe iseloomu kirjeldus (olles pakkunud kalli tsooni geimi, peaks olema peaaegu välistatud vastasel ilma kontrata mängida lasta). Kui partneril on need 2-3 tihi, mis on vaja 5D altvõtuks, siis ehk need piisavad ka 9-lt ründetihilt 11-ni jõudmiseks.
    Mis puutub 6H pakkumisse üle 6D, siis ma ei usu et see on rumalus. Pigem ma ei oleks sugugi kindel, et see parim pakkumine ei võiks olla. 6Hx -3 on siiski parem kui 6D= ja pakkumise valguses hindaksin oma kaitsetihide arvu oodatavat väärtust alla 0,5.

    VastaKustuta
  4. Miks on ND peale rumal NH pakkuda? Kas peaks eeldama, et tegu on mingi advanced save'iga?

    Luks kusjuures passiski 5D (mina avasin 2S, vastane 3D, Leo 4H, teine vastane 5D), saime 37,5%, 5H on vist üheta.

    VastaKustuta
  5. Ei, mitte advanced save`iga. Aga fakt, et vastane pakub 2S peale näiteks 6D, ei tähenda veel seda, et see 6D ka välja tuleb. Ilmselt mäletab ka Lauri, kuidas Varssavi EM-il eestlaste 2S avangu peale Inglismaa koondislane hüppas kohe 6 ristit. Leht oli tal x-Axx-A-AKES109xx. Et ärtukuningas oli partneri ärtuemanda ees, siis oleks 6 ristit tõepoolest ainult üheta läinud. Tõsi, eestlased inglasel slämmi mängida ei lasknud ja läksid tõkkesse.

    Vallo.

    VastaKustuta
  6. Nojaa, aga kust sina teadma pead, mis vastasele kätte on antud? OK, 6D võib olla gämblimine, palju õnne talle, kui pihta läks emmal-kummal moel, aga kui vastane sulle ikkagi 7D pakub, siis eeldatavasti loodab ta selle ära võita - ja milline on selle lehe kaitsepotentsiaal? Minu hinnangul on see puhas arvamisseis ja nii radikaalseid väljendeid nagu "ainus mängija maailmas" ei kasutaks.

    VastaKustuta