teisipäev, 17. jaanuar 2012

Aita leida parim leping

Seda jaotust võib üsna vabalt ühe tuntud ungari liharoa nime - guljashiga - tähistada.

_______♠ T____ D:w
_______♥ AQJT982__ VUL:-
_______♦
_______♣ QJ652
♠ __________♠ KQ9876
♥ K74_______♥ 3
♦ T76543_____♦ A2
♣ AT98______♣ K743
_______♠ AJ5432
_______♥ 65
_______♦ KQJ98
_______♣


Jagu oli valmis segatud Tartu Uusaastaturniiri võistkondliku viimase vooru viimasex jaotusex (numbri järgi).
Istusin Nordis ja peale Westi passi alustasin rahulikult 1♥-iga, sest vaatamata üsnagi iseseisvale ärtumastile ei ole mul toetuse korral midagi ka suhtkoht kõrgete ristilepingute vastu. Edasi kulges pakumine järgmiselt
1♥-1♠-X-p
3♣-p-3♦-p
4♥-4♠-X-ppp

3♣ valisin põhiliselt seepärast et ei tahtnud et 2♣ lepingux jääx. Peale hüpet on tõenäosus et partner edasi pakub ikkagi suurem. Ja pealegi võib 2♣ halval päeval tähendada kolme kaarti.

Avakäigux tuli partnerilt ärtu duublist. Võtnud tihi kahexaga mõtlesin pikalt et millega jätkata. Otsustasin risti sõduri kasux mille väljamängija kattis kuninga ja partner kinni lõi. Edasi jaotusid tihid üsnagi võrdselt aga kuna kaitse alustas siis saime meie kokkuvõtex 7, väljamängija pidi aga piirduma 6 tihiga. +800-ga saime me kyll jaotuse võidu, aga kõigest mõne imbiga.

Kõigepealt oli teise toa pakumine juba üsnagi teist laadi (vastastex Norsu).
p-4♥-4♠-p
p-5♥-X-ppp
Esialgu üllatas see et 4♠ ilma kontrata jäi, aga ju Syd kartis et vastased 5♣-i leiavad. Meie oma toa pakkumisega vastasel igasugu odavmasti mõtted igatahes välistasime.
See aga mix me sellest jaost ainult üksikud imbid teenisime tulenes nimelt kaitsest mis keskmiselt 9 tihiga piirdunud lepingule suutis kaks lisax anda. Kuidas täpselt võib igaüks ise leiutada.

Loo moraal olex minuarust see et vahel ikkagi tasub valida esimese kõrguse avang kuigi mõistlik alternatiiv on 4kallist.

3 kommentaari:

  1. Mina avasin samuti Nordist 1♥, aga pärast 1♠ ja partneri 3♦ pakkusin lihtsalt 4♥. Lõpplepinguks jäi samuti 4♠ kontraga (tänu partneri ruutu pakkumisele oli kontra sissejätmine juba lihtne). Tõsi, kaitse polnud meil nii täpne, väljamängija läks vaid kolmeta, +500 headele.

    Avada 4♥ on tõesti alternatiiv, aga pärast seda 5♥ pakkuda, on mu arvates jabur.

    VastaKustuta
  2. Mina avasin ka 1H, järgnes 1S - pass - pass, mis ilmselt reaalselt tähendas, et partner ootab väljavõtukontrat (arvestades mu pildipunkte ja jaotust, on see ainuvõimalik seletus). Seda ma teadagi ei pannud, vaid lõpetasin pakkumise 4H-ga, mis paraku üheta triivis.

    ma arvan, et teisel ringil on ka 3C nõrk pakkumine - nagu sa ei taha, et 2C mänguks jääks, ei taha sa tegelikult ka et 3C risti (või üldse suvaline risti) mänguks jääks - su trump lühendatakse ära ja mis sa siis oma ärtudega teed, kui partneril ristiväärtusi pole, ning kui tal need ristiväärtused on (umbes ainsa asjana), siis miks mitte mängida 4H? Slämm ilmselt ei ole reaalne, vähemalt mitte jõudmise suhtes. Aga ma tean ka, et saalis eksisteeris ka pakkumine, kus selle lehega avati 1H ja pärast piirduti 2H-ga.

    4H avang on alternatiiv, aga ma leidsin, et mul leht on natuke liiga hea, et seda teha. Antud jaos oleks see muidugi hästi töötanud, kui ma avan 4H, ütleb Ost ilmselt 4S peale ja partner dubleerib seda...

    VastaKustuta
  3. Partneri passi peale ei ole mõtet muidugi ristiga üritama tulla. Pajale antud v.v. kontra seevastu võix ju mingit toetust vähemalt esialgu lubada.
    Ei teagi mis mõtetega see kontra meie lauas sai pandud, võimalik et kahtlustas bluffi. Samas võrdses tsoonsuses esimesel kõrgusel ootepassida ei tundu ka päris õige.

    VastaKustuta