esmaspäev, 9. august 2010

Võsu

Võsu GP on nüüd edukalt seljataga.

Minu lemmikjaotus pärineb kohe esimesest setist.

Jaotus 8.

movie

12. jaotuses on aga huvitav pakkumisprobleem.

Mul on käes
♠ 863 ♥ A ♦ Q7654 ♣ AJ53

Vastased tsoonis, partner avab 1♥ (rand, aga 1NT avang oleks 11-13). Vastased passivad. Mida nüüd pakkuda?
Reaalselt otsustasin 1♠ kasuks -- suvaline partneri vastus (1NT..2&spades) võiks lepinguks hästi sobida.
Nüüd pakub partner 1NT. Kas leht on tõstet väärt? Kuna keskmikke mul ei ole ja partneri mastis singel, siis passisin maha.

Pakkumine niisiis:
1♥ - 1♠
1NT - pass...

Partneril oli aga 15 ühtlast:
♠ Kx ♥ KQJTx ♦ AT8 ♣ Q9x
Laekus 9 tihi ning 32%. 3NT 9 tihiga andnuks 62%.

See oli tegelikult vist esimene kord kui ma niimoodi pada "blufin". Ometigi ei mõelnud ma seda üldsegi blufina, vaid tõsimeeli mõtlesin et see on parim pakkumine, ning ka padaleping võiks olla hea.

1 kommentaar:

  1. Paistab et pakusid tõesti "ausalt", sest kuigi mängisite seda 12ndat jagu minu vastu ei ole mul mingit mälestust selle kohta et mina või Andres olex laua avanedes miskit üllatust padade koha pealt väljendanud;)

    VastaKustuta