reede, 24. aprill 2015

Surrounding play

A-Liigas pakkusid vastased 1NT-3NT ja jäid seda Südist mängima.
♠A742 ♥964 ♦K97 ♣QJ3
♠J9 ♥A53 ♦J6 ♣T87642 Laud ♠QT63 ♥KT872 ♦832 ♣A
♠K85 ♥QJ ♦AQT54 ♣K95
Pihel käis risti avakäigu minu ässale. Tundus ilmne jätkata ärtuga, kuid millisega? Kartsin väljamängijal AJx, mis juhul müüks väike ärtu tihi. Seega käisin ärtu 10, surrounding play. Nagu näha osutus see veaks ja väikse ärtu käiguga saanuksime 6 esimest tihi.

Ma arvan, et väikese ärtu käik olnuks siiski parem. Kui see on "õige", siis saame lepingu kohe alt. Samal ajal ärtu T ei pruugi lepingut alt võtta isegi siis, kui see on "õige". Teine lugu olnuks maxipaarikal, siis on lugu ebaselgem.

Kahjuks olin ma varahommikuse vooru ajaks juba piisavalt ärkvel (hommikune jooks), unisena poleks ma võibolla väikese ärtu ohtudele üldse mõelnud ja oleksin lepingu muretult alt võtnud.

1 kommentaar:

  1. Mina jätkasin väikese ärtuga. Kalev võttis ja... käis risti.

    Ökul.

    VastaKustuta