neljapäev, 13. jaanuar 2011

Sisseviskega topeltsund (peaaegu).

Uusaasta paarika esimesel sessioonil ma tippvormi just ei näidanud. Ja kuigi mulle näis jaotuse ajal ja pärast jaotustki, et sain hakkama topeltsunni ja sisseviskega, siis tegelikult toimus lihtsalt ping-pong tihide osas. Reaalsuses magasin tavalise sunni lihtsalt maha, ning et ma ei suutnud ka ärtusid lõpus kokku lugeda, siis piirdusin ikkagi 11 tihiga ja napilt üle keskmise tulemusega.

5 kommentaari:

  1. Ma arvan, et 3H trahvida on heade partnerlusarusaamadega võimalik ka täiesti legaalselt - vähemalt maksikal peaks avajalt viimaselt käelt kontrapanek ilma mingisuguse partneripoolse viivituseta täitsa normaalne olema.

    VastaKustuta
  2. Meie vastastel oli selles jaos kasutada selline antiikrelv nagu trahvikontra.
    Pakkumise kohta arvan, et:
    1.mast on 3H jaoks liiga vilets
    2.West peaks kontraga balansseerima
    3.Kui East pikalt passib (10 sek paus tuleb teha, nii et liiga pikk paus on oluliselt pikem), siis peab ka West passima.

    VastaKustuta
  3. Mis nipiga nord teisele padale ristit sai mängida kui ruutu 9 oli trahvikaardina laual?

    VastaKustuta
  4. Vahepeal oli laua peal 2 trahvikaarti. Mina väljamängijana siis ütlesin, et läheb risti...

    VastaKustuta
  5. Sellise lehega on võibolla tõesti viimaselt käelt kontra normaalne. Aga mis siis, kui partneril on 5-5 ning ta ruutut otsustab pakkuda. Või kui partner ikkagi läbi passib. Riskide maandamiseks pakkusin seega lepingu, mida ma mängida tahan (mitte et ma selle pakkumisega hirmus rahul oleksin).

    VastaKustuta