teisipäev, 25. mai 2010

Paku, ära paku (2)

1. Kolmas käsi, soodne tsoonsus:

♠ JT ♥ Kx ♦ AKQxxx ♣ Qxx (*)

Partner passib, vastane ütleb 1♠. Kuidas pakkuda?
* Loodetavasti said ümarad mastid õigesti -- igal juhul oli üks mast kolmene, teine duubel, ühes mastis kunn, teises mutt.

2. Kolmas käsi, ebasoodne tsoonsus:

♠ KT9xxx ♥ Jx ♦ KJ ♣ Txx

Partner passib, vastane ütleb 1♦. Kuidas pakkuda?

14 kommentaari:

  1. 1. 2D ja kui LHO peaks 2S ütlema ja see uuesti minuni jõuab, siis 3D.
    2. 6ndat masti pakkumata jätta ei raatsi ja 2S on liiga palju, nii et 1S.

    VastaKustuta
  2. 1. 2D - leht selle pakkumise jaoks nagu loodud.
    2. Kaalun 2S, aga vahest siiski löön kartma ja pakun 1.

    VastaKustuta
  3. Ühinen eelkõnelejatega, 2D ja 1S (2S jaoks mast liiga hõre, ei julge kallis tsoonis).

    VastaKustuta
  4. Ups, kogemata unustasin märkida, et 2♦ ei saanud pakkuda -- seda pakkumist lihtsalt ei olnud minu karbis :( (teiste karpides ka ei olnud). Nii et tuli midagi muud pakkuda.

    VastaKustuta
  5. Kusjuures ma pakkusin esimeses jaos kontra, ilma Henriku kommentaari nägemata;)

    VastaKustuta
  6. irw... esimeses siis kui ma ei saa 2 ruutu pakkuda (mis oleks mul esimene valik), paneksin 1NT :)

    Teist jagu ma tean (mina olin see käsi, kes teie lauas 1 ärtu ette avas, aga passisin ja selle lehega avati Multiga) ning kahtlustan, et te pidite Ulp-Toomere vastu mängima, aga ma arvan, et mina pakkunuks 1 pada

    VastaKustuta
  7. Kes veel ei ole aru saanud, siis postituse pealkiri parafraseerib ansambli Koer pala "Koerte hümn":

    hauguärahaugu
    hauguärahaugu
    hauguärahaugu
    hauguärahaugu
    hauguärahaugu

    otsusta ära!

    http://sasslantis.ee/lyrics-koer-koerte_humn

    VastaKustuta
  8. 1. Hendriku lisatud nüanss mind ei takista - võtan kotist tüki paberit, kirjutan sinna peale 2D ja pakun ikkagi ära.

    VastaKustuta
  9. Mina pakun ka 2D ja 1S. Ei midagi originaalselt. Mis Mõtsu kontra mõte on? Järgmisel ringil ruutut pakkuda ja kõva lehte näidata?

    VastaKustuta
  10. 1. Mida rohkem ma selle jao peale mõtlen, seda rohkem mulle näib, et on üks väga kaval pakkumine: varitsev pass.

    Teada on, et partner ei avanud soodsas tsoonsuses ei nõrga sanga, saast-wilkoszi ega kalli blokiga (5-ne). Millised on shansid, et meil mõni geim seisab? Üsna olematud. Milline on tõenäosus, et vastastel on kallismasti klapp ja kellelgi on veel ruutu lühidus? Päris head.

    Ehkki minu leht on küll tugev punktide poolest, on jaotus nüri. 5♦ ma ei taha vabatahtlikult mängida ja 3NT on reaalseid shansse vaid partneri ideaalse 8-9 punkti korral (♠ Qxx ♥ J ♣ AJT). 2♦ pakkumine on küll igati konstruktiivne, aga 3 või 4 kalli peale ei taha ma ikkagi midagi pakkuda. Ja avakäiguks võiks ju pakkuda, aga kas on kiiret? Millisele mastile väljamängija oma ruutusid loopima hakkab? 5♦ olen ma nõus ainult vastase 4 kalli peale pakkuma, aga kus mul kiiret? Ja milleks üldse aidata vastaseid geimi leidmisel.

    Reaalselt olin ma laua taga pahane oma eelmise jaotuse väljamängu peale, kus ma ekspertlikult sisseviskega ületihi müüsin. Ja seepärast paningi passi lauale, plaanides oma ruutut millalgi hiljem näidata. Kahjuks seda võimalust enam ei antud, partner kah ei balansseerinud, tuli passiring... Ebaõnn :)

    Õnneks oli väljamängija jaotus 6-4-0-3, lauas 2-4-4-3, ning parim klapp ja geim jäi vastastel ikkagi leidmata. Padamängus tuli 10 tihi. Õnneks ei kutsunud vastane ka kohtunikku (kas 15 punktiga ikka tohib passida?)

    Kahjuks sellest jaost maksi ei saanud, sest 2 korral oli meie liinist +100 saadud, ilmselt siis geim ikkagi ei tule? Samas kahel korral saadi ärtumängus 11 tihi. -170 ja -620 erinevus oleks olnud kah 0 punkti :)

    2. Pealkiri "Paku-ära paku" on tõesti eksitav. Sest tegelikult tuli just teises jaotuses pakkuda -- küsimus aga kui palju. Tahaks ju 2♠ pakkuda, aga oht trammi alla jääda on ebasoodsas tsoonsuses liiga suur. Niisiis pakkusin 1♠, aimamata selle võimalikke ohtusid. Edasi läks:

    ___P__1♦_1♠
    2♥_2♠_3♥_P
    P__X__P__3♠
    X...

    Partneril oli aus 10 ühtlast punkti ja ilus 3-ne tugi. Paraku oli 3♠ veel suurem tramm ja kuna kõik istub, siis on vastastel geim (ning minul 3♠).

    Mis on aga alternatiivid? Kui pakkuda 2♠, siis pakub vasak vastane olude sunnil 3♥ ning ilmselt on nad jälle geimis. Äkki siis ikkagi passida?

    VastaKustuta
  11. Veel ühe vea parandasin ära. 2 jaos avas vastane 1♦, mitte 1♥...

    VastaKustuta
  12. Teises jaos oli partner liiga kontreerimise maias, imo. Ega isegi tsoonis I korruse vahelepakkumine eriti kaitset luba.

    Esimeses jaos ei passiks ma isegi seiklusunenäos, aga olen nõus, et passil on oma idee.

    VastaKustuta
  13. Kontra idee esimeses on see et pigem tahax 3NT suunas asja tüürida, kui et 5D.

    Kolmese toega sedasi võidelda on nii nagu ta on. Selle tala ajax küll stiili süüks. Mooarust peax vahel ikka vastasel (eriti ebasoodsas) kah mängida laskma, kui et LAW järgi edasi pressida. Ja et kas te neljast selles kohas siis tõesti kunagi ei paku?

    VastaKustuta