neljapäev, 11. märts 2010

Väike pakkumisprobleem

Vaadates siin blogis valitsevat vaikust, tekkis tahtmine midagi postitada... Ehk siis väike optimismitest:

Sinu käsi:
♠ ÄExx
♥ KET9
♦ Ä9xxx
♣ -

Avad esimeselt käelt 1D (rand, mis ei sisalda precisioni 2C lehtesid), partner 1H, vastane kontra (tavaline väljavõtt). Mis pakud?

9 kommentaari:

  1. Esmalt 4♣ splinter ja kui partner vedu ei võta, siis 4♠. Kui partner ikka pidurdab, siis võib ka 5♥ mängida.

    Vastase kontra vihjab, et pada kunn on lõikes. Ja sisuliselt on küsimus kelle käes on ärtu äss ja ruutu kunn. Kui partner 4♣ peale 4♦ pakub, siis tuleks vist ässa küsida
    ning kui puudu pole, võib ka 7 pakkuda...

    ♠ xxx
    ♥ Axxxx
    ♦ Kx
    ♣ xxx

    Partneri sellise lehega 7 on täiesti mängitav leping -- vajab trumbi 2-2 või ruutu 3-3. Lisaks muidugi pada lõikust, aga see pole 50% vaid 85%.

    VastaKustuta
  2. Splinteriga nõus, aga üle geimi enam edasi küll ei upitax kui partner vedu ei võta. 15+ ebaühtlane on splinteriga juba ära kirjeldet.

    VastaKustuta
  3. ma arvan, et see leht oli kolmandal käel - ma igatahes põgusalt kaalusin 1 ärtuga avamist

    VastaKustuta
  4. Ma paneks rekontra esialgu.
    Aga ma sokk ka muidugi.

    Pihel ja Indrek, ega te Luksemburgist põhja pool (st siis Valloonias) vahel bridgetamas ei käi? Margus Tuvikene tuleb siia K 24 märts ja kuna komisjoni bridgeklubi sel päeval kinni, siis otsiks mõnd muud kohta.

    VastaKustuta
  5. 4C (huvitav, kas 4D oleks splinter või hoopis hea pikk mast) ja partneri 4H passin, partneri 4D peale ... tea kas siin 5C oleks ctrl mitte Exclusion Blackwood...järsku on kindlam 4S.

    VastaKustuta
  6. Ei, Belgias ei ole käinud.

    VastaKustuta
  7. Ma mõtlesin ka, et pakuks ikka splinteri ära. Aga kui partnerile see ei meeldi (paneb geimi täis), siis edasi ei pusi.

    VastaKustuta
  8. Nendele, kes pakuvad splinteri, aga 4♥ peale passivad küsimus.

    Mida te teeksite teiselt käelt partneri 4♣ peale omades:
    ♠ JTx
    ♥ Jxxxx
    ♦ Kx
    ♣ xxx

    Mina sellise lehega küll slämmi ei oskaks ette kujutada -- automaatne 4♥. A no võibolla on see ka mu kujutlusvõime viga.

    Seega -- tugeva käega ma plõksiksin edasi, sest partneri ideaalse miinimumi korral tahan slämmi mängida.

    VastaKustuta
  9. Ma pigem pakux selle lehega 4♦ kui et ootax tugevalt käelt veelkordset pressi. Splinterist annab ju välja lugeda et ilmselt on kõik punktid asja ette... v.a. trump sõdur ehk, kuigi isegi see on praegu täiesti sõdur omal kohal. Samuti peax splinteri teinud tegelaselt vastase kontra valguses enamvähem teada olema ♠A ja kui tal nyyd emand kah siis JTx on juba väga hea tugi sinna.

    VastaKustuta