kolmapäev, 24. veebruar 2010

Kuhu küll kõik pajad jäänud

Klinkmanni Kõvamehe viimastes voorudes tuli ette üks hea jagu

♠ ---
♥ xx
♦ AKT98762
♣ AJx

Omasin seda looma teiselt käelt ja kui vastane 3♥ ette blastis siis tekiski küsimus aga et huvitav-huvitav kuidas küll need vähemalt kymme padakaarti VPV ja partneri vahel jagunenud võix olla. Edasi juurdlesin natuke aega selle üle et kas panna lauale kohe see leping mida ma selle lehega mängida tahax 5♦ või läheneda asjale pisitasa ja konstruktiivselt. Otsustasin et võib suhtkoht riskivabalt 4♦ pakuda, sest tõenäosus et kymmekond puuduvat pada kaarti end ühel või teisel moel ilmutab oli piisav et välistada järgnevat passiringi.

Edasi läx siis pakumine nii:
3♥ - 4♦ - X - 4♠
p - 5♦ X - p...

Pakumise lõppedes tundus VPV kuidagi eriti kuri ja partneri arglik 4♠-i üritus ei olnud samas minu kahexase looma vastu eriti veenev. Kui partner aga passi asmel 5♠ olex öelnud, olex mul tõsiseid probleeme olnud kas passida või parandada, ilmselt olex passinud.

Peale ärtu singli avakäiku ilmus lauda aga selline huvitav komplekt:
♠ J98xx
♥ KQT
♦ ---
♣ KQxxx

Väljamänguga tegelikult mingit muret enam ei olnud sest trump jagus vastastel selle pakkumise kohta ootamatult võrdselt nimelt 3-2 ja kui ärtuga avanud tüüp ka peale ässa kasseerimist löögi olex andnud polex see tihide balansi muutnud, kuna löök olex toimunud pikemasse trumpi. Ta nimelt otsustas oma pada singliga jätkata et ise lööki saada, aga hilja mis hilja, sellex ajax olin ma oma padad juba jõudnud ära visata...;)

Tulemusex sai seega +750 ja koos teise toa +200-ga 7D lepsi eest laekus meile sellest jaost +14 impi:) Kuidas jõuda suurde slämmi ilma kahe ässata ma hetkel öelda ei oska, aga arvestades võistkond Norsu pakkumisstiili võib teha pakumisi, ehk Eve kommenteerib millalgi kuda lood tegelikult käisid;)


Head sünnipäeva kah kõigile!

1 kommentaar:

  1. See on jagu 28 (http://www.bridge.ee/GP/klm-vk10.htm). Avasin 3 ärtu, mille peale tuli II käelt 5 ruutu, mille peale Siiri mu meelest passis ja siis Süd ütles vist 5 pada või 5 sanga (aga see vahepealne on suht udune). Lõppes asi igatahes nii: 6D-P-6NT-P-7D-kontra

    VastaKustuta