reede, 1. november 2019

Topelt või mitte midagi


Mitte alati ei teki võimalust vastast sundi panna, veel harvem tekib võimalus topelt sunniks. Eile BBO-s just selline võimalus mu partnerile avanes. Loodame, et kunagi tekib ka võimalus mõni selline toplet sund ka ära realiseerida, lihtsam öelda, kui teha, kogu jagu on vaadeldav suuremalt SIIN:

2 kommentaari:

  1. Hah, see ristimast...
    Üks mu ammuseid ideid, mida ma olen ka paar korda praktikas kasutanud, on see, et sellise mastiga tasub mängida piiratud valiku reegli peale, kuigi see pealtnäha viib tihi kaotusele ja sa näed väga loll välja, kui ristis on ES duublis.
    Ehk siis tingimused peavad olema järgnevad: sul on üheksane mast, puudu ES, ÄK on varjatud käes ja pikkus pole täpselt teada. Tõmbad ässa, väike-väike-pilt - ja nüüd käid väikese laua suunas.

    Ma olen seda kaks korda Tartu klubis proovinud, mõlemal korral ongi mast olnud 3-1, üks kord manööver toimis, teisel korral mitte (ära loobi pärleid sigade ette!).

    Nüüd ootan, et mul oleks seda võimalik teha EMi vugraphis.

    No ja loomulikult eeldab sellise manöövri proovimine, et sa pärast post mortemis ei pea tõestama, et sa pole debiilik...

    VastaKustuta
  2. Mo arust (GIB ka justkui kinnitab) siin küll sundi pole. GIB on küll nii kõva, et võtab ikkagi 11 tihi, aga suslik teab ärtu jagunemist ja oskab teisel ringil ässa kohe peale panna.

    VastaKustuta