teisipäev, 24. märts 2015

Maagiline kombinatsioon

Eilne Tartu klubi oli minu jaoks kindlasti eriline. Minu partneriks oli mängija, kes pole ca 15 aastat kaarte käes hoidnud ning kelle "Ranna-Ruutu" erineb kardinaalselt minu "Ranna-Ruutust". Aga õnneks oli tegemist maksipaarikaga, kus pakkumisoskus ei ole nii kriitiline, kui IMPikal. Seda, kuidas minu halba pakkumist saab kompenseerida hea väljamänguga, demonstreeris mu partner jaotuses nr 11.

Jõudsime väiksesse slämmi, kus trumbimast oli:
Lauas: T863
Käes: K9542

Kuidas masti lahendada?


Puudu on 4 kaarti: A, Q, J ja 7.
Hea lihtne variant on mängida duubel ässale ees. Selleks tuleb käia pada vastu kuningat.

Minu partner alustas lauast pada kümnega - ning kui see kaeti soldatiga - lasi selle läbi!
Tagant kolksuski peale äss, ning nüüd jäi üle vaid trump emand maha lõigata.

Formaalselt oli sõduri peetamine viga, sest kui paremal on AJ duublis, siis müüks see lepingu. Aga kuna vastaste tase oli seline, et QJ7-st on sõduriga katmine üsna automaatne, siis võibolla oli tegemist tehniliselt parima plaaniga.

Ülejäänud 10 laual mängiti veel 6 korda geimi, 3 korda slämmi, 1 kord 3NT. 12 tihi ei osanud keegi teine võtta, nii et hoolimata pakkumisest saime magusa maksi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar