teisipäev, 21. oktoober 2014

Meckwelli geimikutse

IMPikas, kõik tsoonis, omad Südis:
♠Axxx ♥xxxx ♦x ♣KQxx
W - N - E - S
______1D - P
1H -X- 2H -? (Vastased mängivad naturaalset süsteemi)

See leht oli mul Tartu klubis. Alatise optimistina partneri toetamisel proovisin Meckwelli game try'd - bid game and try to make it. Tõlkes pakkusin 4S. Kahjuks ei olnud vastased geimi väljatuleku suhtes sugugi niisama optimistlikud - kontraga -2, -500 ja -9,4IMPi. Nii jäi mulle üle vaid mõistatada kas Meckstroth võitnuks lepingu...(Meckstrothil on harjumuseks võita mängeldes geimid, mille teised taha käivad).

Rumal õpib teiste ja tark enda vigadest. Mina? Ma usun, et pakuksin järgmine kord täpselt samamoodi - geimiks on ju päris vähe vaja: ♠KQxx ♥x ♦xxx ♣Axxxx ja partneril on kindlasti enam kui see.
Tähelepanelik lugeja kindlasti nüüd märgib õela muigega, et selle kohta on ka tarkusetera: "..., aga järjekindel".

Lõpuks pakkumisteoreetiline küsimus: kui pakkumine algab sama moodi
1D - P - 1H - X, kus 1D = Precision/ Ranna Ruutu
Mida lubab see kontra nüüd? Kas endiselt musti maste või 3 masti v.a ärtu ehk nagu takeout ärtu avapakkumise suhtes? Kas su partner arvab samamoodi nagu sina?


3 kommentaari:

  1. Ranna ruutu puhul võib "natuke" rohkem ilmselt vallatleda sellise neljanda käe kontraga kuna avangu balansi järgi võib partneril natuke rohkem punkte leiduda kui naturali puhul. Samas võib neljandast käest kontra panekuga sellises kohas ka esimesel ringil hoiduda, kui leht just kõige tugevam ehk ei ole, kuna enamasti on 1H vastus sundiv ja saab rahulikult lasta vastastel oma jõu ära näidata...

    VastaKustuta
  2. Eelkõige on minu pakkumisteoreetiline küsimus selles, kas RR puhul lubab kontra 1D-P-1H-X olukorras pigem
    AKxx/xx/xx/KQxxx nagu naturali vastu või
    AKxx/xx/Kxxx/Qxx. Ehk siis kas 2 või 3 pakkumata masti ehk kas ruutusse suhtuda kui "vastase masti" või kui "pakkumata masti".

    VastaKustuta
  3. Minu kogemuste põhjal on expertide jaoks ruutu enamasti "vastase mast", aga mul puuduvad kogemused sellesarnasest olukorrast.

    VastaKustuta