esmaspäev, 6. veebruar 2012

Elu jaotus

A-liiga II matšis avanes mulle (kõik odavas, esimene käsi) selline must vaatepilt:

Otsustasin, et tegemist on avangujõuga lehega (mõtlesin ka 20-reegli peale - avangujõud on siis, kui punktide ja kahe pikema masti kaartide arvu kokkuliitmisel saad tulemuseks vähemalt 20. Praegu isegi 21!). Nüüd vaid otsustada, millega avada. Vastus oli minu jaoks mastide kvaliteete vaadates ühene - 2C (Precision, lubab 6. ristit). Ost passis, Indrekult 2NT (ülekanne 3 ristisse, kas lihttõste risti toega (passib minu 3C läbi) või erinevad GF lehed). Westilt nüüd 3H. Mina 3S. Ostilt slämmihuviga lühidust ja tuge näitav 4C. Indrek leidis nüüd 4S pakkumise. West ja mina passisime selle, Ost aga tõstis 5H. Indrekult 5S. West ja mina jälle passisime, Ostilt 6H, mis jõudis minuni. Olin juba varem mõelnud, et ega meil slämmi väljatulek välistatud ei ole, aga vabatahtlikult sinna minna ei riskinud. Nüüd aga oli mul "two-way-shot" - 6S võib olla selline ideaalne tõke, mis kogemata väljagi võib tulla. Pakkusin 6S, see sai kontra. Avakäik tuli ärtust ja kogu jaotus oli selline:

Nagu näha, oli mul veel aega kindlustusmängukski - pada ässa alla ja järgmisel ringil vastu emandat (annab lisašanssi singel kuninga puhul taga). Ja laekus elu jaole vääriline tulemus: +1210.
Kui teisest toast Tuule ja Andrese poolt veel +400 (5D täpne OW liinis) vastu tuli, oli rõõm muidugi täiuslik.

5 kommentaari:

  1. Väga tubli võitlemine! 6♠ pakkumine oli seega väärt 30 IMPi, kuivõrd vastaste 6♥ kipub samuti välja tulema.

    VastaKustuta
  2. 6H on päris keeruline... Kas niipidi tuleb välja, et teed trumpamislõikuse pajas ja saad tänu sellele W käest ühe ruutu ära visata? Seejuures on vaja 3 ristit Osti kätte lüüa. Sisekutega võib kitsaks minna kõigeks selleks. Protokollide järgi on ärtu lepingut mängitud 2 korda ja mõlemas võetud 10 tihi (üks kord küll rahulikuks 4H lepingus)

    VastaKustuta
  3. Tõsi, kui ristilöökidele mängida, siis kipub jah taha minema. Ma mõtlesin, et Ost saab 5 trumbitihi, 1 padatihi (millele visata ruutu), 4 ruututihi, 1 padalöögi, 1 ruutulöögi.

    VastaKustuta
  4. No mingi ruutu-pada sund tekib kah mingis seisus (ristilöökidele mängides). Mina sain siin jaos mängida 4H (must mees avas muiderbergiga ja edasi vaikis, isegi kui partner oli leidnud kontra 3S cue peale) ja pärast paari tihi arvasin ma, et slämm on magama pandud. Kui teine renoo välja tuli, oli juba märksa lõbusam olla, piirdusin 10 tihiga.

    VastaKustuta
  5. Ahjaa, kindlustusmäng oli kena nõks. Saalis nimelt juhtunud ka selline asi, kus väljamängija käis esimese pada ässa alla ja selmet midagi kätte lüüa ja uut vastu emandat käia, käis lauast emanda...

    VastaKustuta