neljapäev, 9. aprill 2009

Veel üks pakkumisprobleem Kotkast

Lisan veel ühe pakkumisprobleemi.



Ma ise olen arvanud, et sellise lehega on kontra automaatne, et oleks võimalik leida 4-4 kallismastiklappi. Tegelikult on aga 2C ilmselt täiesti kaalutav alternatiiv. Dbl tasub ära juhul, kui pajaklapp tõepoolest olemas on. Kui aga pakkumine kulgeb nt 1D-dbl-3NT-pass-pass-pass, annab risti pakkumine tõelise eelise, kuna näitab partnerile kätte avakäigu. Eilses klubis oli küll seekord partneril (minul) 14p neljase pajaga ja kuna ma esiteks neljast kallist partenrilt enam oodata ei osanud ja teiseks ei teagi, kuidas seda nüüd enam võimalik leida oleks, panin lihtsalt 3NT (mis tuli ka välja, aga padaleps oleks kindlam olnud).
Küsimus on siis selles, kas pärast vastase 1D avangut esimesest käest on tõenäolisem, et jagu kuulub neile või meile.

6 kommentaari:

  1. Mulle tundub, et tõenäosused on üsna võrdsed (kui 1D avang võib samuti umbes samasugust jõudu/lehte sisaldada)... Ise oleksin ka pigem kontraga alustanud, eriti kuna ruutu on lühike, nii et leht väljavõtuks ideaalne. 2C puuduseks peaksingi eelkõige seda, et kui partner pakub 2C selles seisus, siis ma tavaliselt eeldan, et tal pole neljast kallist (et ei ole mõtet isegi otsida).

    VastaKustuta
  2. Ma arvan, et 2♣ peale võiks 2♦ olla 2-tähenduslik: kas ruutuga või tugev leht. Siis saab ka 4-4 kalli klapi üles leida.

    Ent antud jaoga ma pigem pakuksin X, mitte 2♣. Ma pigem muretseksin selle pärast, et meil endal geim padaklapiga kaduma ei läheks (eriti kallismasti geim), kui sellepärast, et vastane kiirelt 3NT paneb.

    VastaKustuta
  3. Aga variant et peale kontrat ja vastase 3nt-d partner ikkagi leiab tapva ristikäigu?:) Kui partneril kallid endal tyhjad siis pakkumise järgi võib ju vabalt eeldada et 3nt pakkujal need peavad ja pisut ebastandardsem odava avakäik ei tundugi ehk nii ebaloogiline.
    Tegelt ise olen kasutanud ka seda kokkulepet et kui partner passinud siis pigem näitan odavat, kui passimata siis kontra.

    VastaKustuta
  4. Tsoonis kontreeriksin. Mittetsoonis võibolla ka, aga võibolla ka 2C olles valmis edasi võitlema kui pakkumine madalal püsib.
    Siin tahaks küll nn plekimüüjate (defineeritud järgmise postituse kommentaarides) arvamust kuulda.

    VastaKustuta
  5. Erikokkulepete puudumisel kontreerin. Hannesega mängides aga pakun 2C (selle peale on meil 2D samasugune relee nagu tavaliselt 2C Precisioni avangu peale).

    VastaKustuta
  6. alustaks ka kontraga, aga passinud partneri vastas võib-olla 2 ristiga - avakäiguks

    VastaKustuta